Техобслуговування

Навіщо слід проводити технічне обслуговування?

Шановні, Гості нашого сайту!

Дозвольте коротко і просто пояснити, навіщо робити пуско-налагодження та сервісне технічне обслуговування обладнання для опалення, водопостачання та водопідготовки.
Найбільш близький аналог процесу сервісного обслуговування обладнання для опалення, водопостачання та водопідготовки – регулярне технічне обслуговування (ТО) автомобіля. І в тому й іншому випадку ТО проводиться з метою запобігти можливим несправностям, усунувши причини їх виникнення, а також перевірити і коректно налаштувати всі вузли та компоненти. Жодному автолюбителю не спаде на думку пропустити регламентне ТО автомобіля, т.к. наслідки очевидні – втрата гарантії.

Абсолютно так само слід відноситься до системи опалення, водопостачання та водопідготовки. Котли, електричні проточні та накопичувальні водонагрівачі, теплові насоси, бойлери, газові колонки, системи очищення води та ін. потребують регулярного технічного обслуговування.

Ми наполегливо рекомендуємо Вам проводити пуско-налагодження, ТО, ремонтні роботи тільки в Авторизованому Сервісному Центрі (АСЦ). Основні аргументи цієї рекомендації:

Пуско-налагоджувальні роботи, виконані силами АСЦ, дозволяють отримати офіційну гарантію від виробника.
Регламентні роботи повинні виконуватись фахівцями АСЦ, які регулярно проходять навчання у виробника
Усі виробники вказують на необхідність обов’язкового ТО у встановлених часових рамках. В іншому випадку Ви можете втратити гарантії на обладнання
Здійснити ремонт обладнання будь-якої складності або, наприклад, зрозуміти причини падіння ефективності системи опалення зможуть лише досвідчені фахівці
При виявленні несправностей та у разі експлуатаційного зносу будь-яких деталей фахівці АСЦ завжди мають у своєму розпорядженні необхідні запасні частини та спеціальний інструмент
Ви отримуєте ТІЛЬКИ оригінальні запасні частини та компоненти, витратні елементи. До того ж на них також надається гарантія

Дозвольте спеціалістам АСЦ подбати про Ваше обладнання. Ви не пошкодуєте, тому що окрім комфорту та затишку Ви отримуєте економію на витратах на енергоресурси, а найголовніший спокій та впевненість у безпеці.

Для прикладу наводимо Перелік регламентних робіт із сервісного технічного обслуговування двоконтурного газового котла:

  • Візуальний огляд всього інженерного обладнання, що знаходиться в котельні, або прописаного в договорі сервісного обслуговування
  • Перевірка всіх підключень опалювального контуру та контуру ГВП на герметичність
  • Перевірка технічного стану та правильності алгоритму роботи пальникових пристроїв
  • Перевірка мембранного розширювального бака та тиску в установці
  • Вимірювання статичного та динамічного тиску газу
  • Перевірка функціонування запобіжних клапанів
  • Перевірка електродів розпалювання та іонізаційних електродів
  • Вимірювання струму іонізації
  • Огляд первинних фільтрів
  • Перевірка роботи контрольно-вимірювальних приладів
  • Перевірка та очищення пальника
  • Перевірка та очищення первинного теплообмінника
  • Перевірка та очищення датчика протоки
  • Огляд теплообмінника ГВП
  • Перевірка герметичності всіх деталей газового тракту при робочому тиску.
  • Перевірка працездатності циркуляційних насосів, сервоприводів, засувок і т.д.
  • Перевірка налаштувань систем автоматичного керування
  • Контроль електроживлення, припливної та витяжної вентиляції, ревізія димоходу

Звонить за телефоном: +380 50 882 55 22 або заповніть форму